Isnin, Januari 16, 2012

2M!! Mari Menulis ^^

Oleh si comot [Ana] Farhana.... Jam 9:32:00 PG
Assalamualaikum wbt...


Alhamdulillah, Allah masih memberi nikmat dan kurniaNya buat diri ini. Hari ini, Isnin bersamaan 16 Jan 2012. Allah telah menukilkan di 'sana' bahawa saya berpeluang untuk menyertai Bengkel Penulisan Artikel. Subhanallah walhamdulillah walailahaillallah wallahukbar.

Membangkitkan kembali roh-roh menulis yang kian di 'bawa pergi'. Syukran Wahai Allah Yang Pengasih! InsyaAllah, saya cuba untuk meng'istiqomah'kan kembali jari jemari untuk menulis, walau satu ayat sekalipun. Doakan! (Senyum..)

Ilmu yang ada jika tidak dikongsi tidak akan kaya. Maka yang sedikit itulah yang berkah jika di kongsi bersama daripada yang banyak tetapi disimpan sendiri-sendiri. InsyaAllah, bait-bait perkongsian sepanjang program akan saya kongsi dan nukilkan buat perkongsian bahasa. Sambil mendidik diri untuk terus teguh & tidak rapuh atas jalan sunnah yang diajarkan Pesuruh Illahi. 

Idea bergema, bicara sahaja yang terkesima. Allahu Allah. Cuba jangan tak cuba wahai diri. InsyaAllah, Allah permudahkan pada sesiapa yang berusaha. Wamakaru wamakarallah, wallahu khairul makirin.

Nor Farhana Nordin
01:33 pagi
UPM, Serdang
n.farhananordin@gmail.com

0 Celoteh SahabatKu... on "2M!! Mari Menulis ^^"

Catat Ulasan

Dari sahabat...

 

Epilog Hearty Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez