Rabu, Julai 08, 2009

Kerana Yang Tiga....

Oleh si comot [Ana] Farhana.... Jam 9:46:00 PG
Pandangan Anda : 
Salam wbt.... Salam ceria.....
Tiga..... Ape tu tiga??? 3 lah kan.... ke ultraman 3????
Hehehe... gurau je......
Cumenyer.. sejak akhir2 ini.... yang tiga ini semakin terasa beratnya...
Kenapa eh??
Kerana yang tiga ini memerlukan komitmen dan rasa tanggungjawab.....
Cukup ke tu????
Tak!!! Tak cukup tu...
Kenapa???
Kerana bila pikir banyak2 kali ( sekali o 2 kali takleh )
Yang tiga ini menuntut keikhlasan.....
Menuntut kesabaran....
Menuntut lahirnya jiwa kesetiap apa yang nak dilakukan...
Sebab itulah bila sesiapa dapat salah 1 antara 3 ni...
Orang ucap tahniah dan takziah.....
Macam mana ya???
Bila hilang jiwa, hilang kesabaran, hilang keyakinan....
Bukan takat yang tiga ni je jatuh....
Tapi yang satu ni akan tersungkur juga.....
Ya Allah... moga engkau memberi kekuatan untuk diri ini menghadapi semua ini...
Hadirkan hatiku ikhlas hanya melakukannya kerana Mu....
Tiada yang lain selain Mu.....

0 Celoteh SahabatKu... on "Kerana Yang Tiga...."

Catat Ulasan

Dari sahabat...

 

Epilog Hearty Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez