Selasa, Mac 03, 2009

Si Comel Ku....

Oleh si comot [Ana] Farhana.... Jam 7:51:00 PTG
Pandangan Anda : 
Dia yang cumil...
Dia yang gemuk....
Man hua ?
Hehehe... wahasytini awiy2 ( rindu sangat2 ) --> thanz ishak ajar akak bahasa arab mesir nih..
Pekabar lah si chubby ni ek...
makin gemukskah dia... hehe kalo balik umah tu pakkal nak makan jer... pastu tido...
haha.. kalo lah kak long leh jadi chubby cam kamu kan best.. hehe...
pelah kak long ni kan.. kot di compare manusia dgn kucen....
adeh... windunyer... tgklah nanti... kak long balik kak long peluk kamu puas2... kak long cubit pipi kamu puas2...
Hehe, terseksa kamu dibuatnya....
Cubit2 sayang tak pe kan....
Kalo umur kak long panjang n sempat sampai ke destinasi jumaat ni...
kak long akan sampai lah k....
Wait for me my sweetie boy.....

Si Didie yang cute sesangat nyer.....
Rindu kamooo........
ps # kalau ngah angin len macam, ana suka berbual dengan Didie ni... nak2 bila tinggal sesorang... dia renung je muka ana t... hehe.. cam tak berapa nak betul lak kan..
tp tulah.. salah satu cara ana tambah rasa sayang ana pada makhluk Allah ni... dengan abang2 bukan kandung Didie yang dulu oun ana selalu cakap dengan dorang... Po'e, Ciko, n Pipi ( tp Bibi jrg sket sebab ganas sgt lah... takdan nak cakap dia dah cabut lari p kejar adik pempuan dia Popo ).. haha.. taktau pe nak tulis sebenarnye... cume sesaje nak luahkan rindu pada mereka ni....



0 Celoteh SahabatKu... on "Si Comel Ku...."

Catat Ulasan

Dari sahabat...

 

Epilog Hearty Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez