Sabtu, Januari 31, 2009

Adeh Sensitif Sgt...

Oleh si comot [Ana] Farhana.... Jam 10:47:00 PTG
Pandangan Anda : 

Adeh... Ana.. Ana....
Kenapa lah hang ni benda kecik pun nak sedih...
Sedih je takpe.. t alih2 meleleh hujan tu kat pipi...
Org Johor panggil gembeng.... Pe nak jadi dak sorg ni....
Kenapa mesti sedih??
Aduhai... Tak perlu pun sbenarnya...
Ntahlah.. tetiba dah mengalir air mata...
Mungkin rindu sgt kot n ni kali kedua tak berpeluang jenguk mereka...
Yelah before cuti ingat nak jenguk dorg seketika...
Tup3 si Atiqah Syairah bz lak... tak dapat nak p...
Yelah dia je ada transport... Huhu...
Takpela naik cuti t leh p.....
Balik awal ke UPM... Ahad pas wat2 keje leh p jenguk dorg jap...
Tapi mungkin bukan rezeki ana nak jenguk dorang untuk kali ini...
Transport takda pulak... Adeh, luruh juga jantung ni....
Bibir yang menguntum senyuman harapan berubah pelan2 jadi kesuraman....
Kesuraman tadi menghadirkan mendung yang lalu merembeskan gerimis...
Takpelah insyaAllah sampai masanya dapatlah p..
Tak mingguu depan, minggu depannya lagi...
Tak minggu depannya lagi, minggu lagi satu....
Subhanallah...
Kerinduan bila ditakung memang akan menjadi berat yang teramat...
Takpe takung rindu takpe... Bila diluahkan segalanya jd terindah...
InsyaAllah..... Nantikan kehadiran akak ye adik2...
Kangen bangat same kamu....
Nak letak photo adik2 akak takdelah.....Jumpe t =)
Salam Kerinduan Dari Diri Ini untuk adik2 ku......


ps# ana rindu nak p KKR sebenarnya.... haru....

0 Celoteh SahabatKu... on "Adeh Sensitif Sgt..."

Catat Ulasan

Dari sahabat...

 

Epilog Hearty Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez