Sabtu, Januari 03, 2009

Semester Baru, Tahun Baru, Azam Baru.. Hehe..

Oleh si comot [Ana] Farhana.... Jam 8:23:00 PTG
Pandangan Anda : 



Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber ‘Kekuatan‘.

Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi.

Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ‘Ketenangan‘.

Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan.

Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju ‘Kebahagiaan‘.

Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati.

Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti.

Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai ‘Keberhasilan‘.

Ambillah waktu untuk beramal, kerana itu adalah satu-satunya kunci menuju syurga


Alhamdulillah, bermulanya tarikh 30hb Disember 08 ana kembali semula ke UPM untuk memulakan pembelajaran semester 2 bagi sesi 09/10..

InsyaAllah dengan azam tahun baru hijrah , ana akan cuba memperbaiki lagi kelemahan dri.. hijrah itu sendiri boleh diertikan sebagai perpindahan/perubahan daripada lemah kepada baik dan baik kepada lebih baik.. insya Allah... semoga Allah sentiasa memberi jalan itu kepada ana...

ok serba sedkt lah mungkin tentang apa yang akan ana buat sem ni...

InsyaAllah sem 2 ni ana amik 18 kredit 5 kredit sume utk subjek math dan lagi 3 kredit ana ambil Bahasa Arab.. Alhamdulillah tercapai juga hasrat nak blajar arb.. leh renew balik pe yang dah ditinggalkan lame nih.. hehe.. kebetulan dapat ustazah baru dalam kelas ni kan...

sem ni kalau ikt pada jadual, alhamdulillah taklah pack sgt... kelas pun hanya hari rabu sahaja yang bermula jam 8 pagi... yang lain 9 atau 10 pagi... alhamdulillah... seperti biaselah jumaat mesti ada kelas... huhu.. ramai kawan2 course len takde kelas jumaat.. adeh takpelah...

ikut sem lepas tiap2 jumaat ana ikut kuliah fiqh kat Jabatan Math... Sem ni insyaAllah... Majlis ilmu tu... bukan senang nak dapat... Minggu lepas tak p lagi.. Minggu ni insyaAllah p lah....

Ermmm tu jelah kot nak kongsi.. hehe... ada masa ana nak upload jadual ana.. lum siap lagi sebab ada 1 subjek ni bermasalah nak key-in.. adeh.. subhanallah, sem ni keje2 kelab n prog banyak gak.. alhamdulillah ada sahabat yang membantu ana untuk ajar susun jadual supaya lebih teratur... k itu je... insyaAllah ana update lagi blog baru ana.. blog lame ana stay gak cume tak frequent....

0 Celoteh SahabatKu... on "Semester Baru, Tahun Baru, Azam Baru.. Hehe.."

Catat Ulasan

Dari sahabat...

 

Epilog Hearty Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez